New Parts Seweryn Majewski Warszawa
  • Dostawa

Rodzaj Przesyłki

Przedpłata na konto

paczka standardowa
(wymiary DHL do: 120x60x60 cm waga max. 31,5 kg)

20,00 zł brutto

paczka niestandardowa
(wymiary powyżej: 120x60x60 cm, max 200 cm długości, waga max. 31,5 kg)

45,00 zł brutto

drobnica 1
(waga powyżej 31,5 kg)

65,00 zł brutto

drobnica 2
(wga powyżej 31,5 kg)

115,00 zł brutto

paleta standardowa
(wymiary: 120x80x210)

150,00 zł brutto

paleta niestandardowa
(wymiary powyżej: 120x80x210)

250,00 zł brutto

dłużyca

wycena indywidualna – prosimy o kontakt telefoniczny lub mail’owy

Inne, niestandardowe, opakowania zbiorcze, itp.

wycena indywidualna – prosimy o kontakt telefoniczny lub mail’owy

 

- Dostawa zamówionego towaru następuje w terminie do 7 dni od daty zakupu, (jeżeli nie został ustalony inny termin).
(95% zamówień realizujemy w 24 h)

- Przesyłki realizujemy za pośrednictwem firmy kurierskiej.

- Koszt przesyłki jest uzależniony od jej wagi, objętości, wartości zamówienia i formy płatności - jest obliczany indywidualnie do każdego zamówienia. W celu uzyskania informacji na temat kosztu transportu prosimy o kontakt telefoniczny (603958445) lub e mailowy (kontakt@toyskids.pl).

- W celu sprawdzenia stanu realizacji zamówienia, należy skontaktować się poprzez e-mail lub telefonicznie z pracownikiem sklepu Toyskids.pl. Pracownik udzieli informacji o stopniu zaawansowania w kompletacji zamówienia.

- Maksymalny czas realizacji zamówienia wynosi 45 dni licząc od złożeniu przez Kontrahenta oświadczenia woli. W przypadku dłuższej niedostępności towaru, termin realizacji zamówienia ustalany jest indywidualnie za zgodą Kontrahenta lub dokonywany jest na jego żądanie zwrot wpłaty.

- Sklep nie odpowiada za opóźnienie i zwłokę w realizacji umowy spowodowane okolicznościami siły wyższej, w szczególności przeszkodami w transporcie, przerwami w dostawie mediów, strajkami, opóźnionymi dostawami materiałów prawidłowo i terminowo zamówionymi u dostawców Sklepu.

- Jeżeli Sklep nie może spełnić świadczenia z tego powodu, że przedmiot świadczenia nie jest dostępny, powinien niezwłocznie, najpóźniej jednak w terminie trzydziestu dni od zawarcia umowy, zawiadomić o tym Kontrahenta i zwrócić całą otrzymaną od niego sumę pieniężną, chyba że ustalony zostanie za zgodą Kontrahenta nowy termin realizacji zamówienia.

- W przypadku braku otrzymania płatności za zamówienie w terminie 7 dni od jego złożenia, zamówienie zostanie anulowane.